torsdag 17 november 2011

Spelning på Gustavsberg!

Hej alla!


Nu har det gått ett tag sen någon skrev här och det finns mycket att säga om tiden som gått sen jag gick med i bandet - för det första har det varit fruktansvärt kul att spela med R41 och att till slut känna sig som en del i bandet på riktigt, trots all mobbing jag fått utstå (som yngst, från Malmö och längst i bandet har jag det inte lätt.

Vi har repat på gammalt, gjort om och gjort nytt, några i bandet var och såg Royal Republic och Not Called Jinx på Debaser, en fruktansvärt bra spelning och jag själv fick träffa min gamla gitarrlärare, Hannes. 
    Jakten på gig påbörjades för inte allt för länge sen, men jag måste erkänna att det kom lite oväntat när vi blev erbjudna en spelning nästa torsdag i Gustavsberg. Själv har jag inte stått på scen med ett riktigt band på ganska länge, och det ska bli jättekul att göra en riktig spelning igen. Spellistan är satt, gitarrerna är stämda och vi är alla väldigt taggade. Spelningen börjar klockan 19.00 på "Gurraberg", eventet på facebook kan hittas här: http://tinyurl.com/d6qesfq


Det har märkts i replokalen att vi är redo för den här spelningen, och det kommer defenitivt vara en att komma ihåg länge. 


Rock on!
/Fredrik "7-up" Grotte





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar